Vyřazené stroje

aneb letadla, která nepřežila moje pilotní "umění"....


Thunder Tiger HOWARD'S DGA-6 Mister Mulligan

Technické údaje : rozpětí (mm) 1000, délka (mm) 675, plocha křídla (dm2) 14, hmotnost (g) 470, funkce S, V, M, motor Protech Mega/X 300 6V s převodovkou 2.67:1 SS, APC 8x6 SF, ESC Turnigy 30A, 2x micro servo, LiPo Zippy 2200mAh 2čl., úprava hlavního podvozku a ostruhy

Můj druhý letoun na stejnosměrný motor s převodovkou, dost jsem ho otloukl, usmrcen pádem z výšky - po loopingu se utrhla vzpěra křídla a letoun "vzpažil"

Graupner Messerschmitt BF-109G

Technické údaje : rozpětí (mm) 910, délka (mm) 665, plocha křídla (dm2) 13,42, hmotnost (g) cca 420, funkce S, V, M, K, motor EMax, APC 8x4 E, ESC Dualsky 18A, 3x micro servo, LiPo RAY 3S1P G3 1200mAh, úprava hlavního podvozku

Můj druhý dolnoplošník se stříďákem, určený k naučení ovládání dolnoplošníku, nebývale vytrvalý v rytí pole a pevný konstrukčně, fatální poškození při pokusu o výkrut, nebo co se to vlastně stalo s rukama.

GWS Curtiss P-40 Warhawk

Technické údaje : rozpětí cca 1m, hmotnost (g) cca 700, funkce S, V, M, K, motor ART TECH AT-BW40D-05-10, APC 11x7 E, ESC Dualsky 18A, 4x micro servo, LiPo Zippy 2S1P 2200mAh

První dolnoploch a první střídavý pohon. Zaoupen z druhé ruky. Vzhledem k nezkušenosti se střídavým pohonem a celkově poddimenzovaným pohonem v podstatě nechtěl vůbec letět, několikrát havaroval, kdy už nešlo stroj rozumně opravit.